calendar
Rezerwacja online
Data przyjazdu
Data wyjazdu
chevron in button

Bon Turystyczny




Szanowni Goście
 

Uprzejmie informujemy, iż Leśny Dwór przystąpił do programu Polski Bon Turystyczny 500+.

W Leśnym Dworze istnieje możliwość rozliczenia bonem turystycznym TYLKO za rezerwacje dokonane bezpośrednio tj. telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego on-line na naszej stronie http://www.lesnydwor.karpacz.pl/rezerwacja .

Bonem można uregulować należności jedynie w ramach pobytu, w którym uczestniczy dziecko, na które bon został wydany. Nie ma możliwości rozliczenia bonem pobytu tylko

dla par.

Bonem można uregulować należność za pobyt rodziny, nawet jeśli w ramach naszej oferty dzieci przebywały w Leśnym Dworze nieopłatnie.

Bon jest formą rozliczenia bezgotówkowego. Leśny Dwór pobiera opłatę w części ustalonej

z rezerwującym; nie jest możliwe rozliczenie gotówkowe kwoty pozostającej na bonie gościa ani przeznaczenie jego części na realizację innych usług czy innej rezerwacji w naszym obiekcie. Nie wydajemy „reszty” z bonów.

Bonem można uregulować wymagany do potwierdzenia rezerwacji zadatek.

 

Aby skorzystać z bonu:
 

Gość powinien być zarejestrowany w PUE ZUS (posiadać indywidualne konto) i tam aktywować Polski Bon Turystyczny. Na podany tam adres mailowy i numer telefonu Gość otrzyma 16-cyfrowy kod obsługi płatności (składający się z liter i cyfr), który będzie stanowił bon.

Podczas dokonywania rezerwacji prosimy o przekazanie, że część rozliczenia zostanie przeprowadzona za pomocą bonu

Dokonując płatności (przed pobytem lub w jego trakcie) recepcjonista będzie prosił o podanie 16-cyfrowego kodu obsługi płatności oraz kwoty, którą chcą Państwo za pomocą bonu opłacić. Po wprowadzeniu przez recepcjonistę w aplikacji ZUS kodu oraz kwoty, otrzymacie Państwo – SMS-em oraz na e-mail 6-cyfrowy kod PIN, który należy podać recepcjoniście. Warto pamiętać, że PIN otrzymacie Państwo na wskazany przy rejestracji w PUE ZUS numer telefoniczny oraz adres mailowy - aby zapłacić bonem należy mieć dostęp do telefonu lub maila, wskazanego w PUE ZUS.

Recepcjonista potwierdzi dokonanie transakcji lub poprosi o jej ponowienie w przypadku nieudanej próby.

Pozostałą część należności z tytułu rezerwacji regulują Państwo przy zameldowaniu (płatne gotówką lub kartą).

Wyłącznie Państwo możecie sprawdzić, jaka kwota pozostała do wykorzystania w ramach Państwa bonu. Można to zrobić logując się do własnego PUE ZUS.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontakt telefonicznego lub mailowego.

design by : LEMONPIXEL.pl